Leverans

Vilka fraktalternativ erbjuder ni?

Vi erbjuder i dagsläget endast fraktalternativ via PostNord.

Vad är fraktkostnaden vid beställning?

Frakten är 39 kr för ordrar under 500 kr. Fri frakt erbjuds för ordrar över 500 kr.

Kan jag spåra min beställning?

Alla våra paket skickas spårbara med PostNord Varubrev. Du kan följa din beställning via PostNords app eller hemsida.

När levereras min beställning?

Våra försändelser levereras vanligtvis inom 1–3 arbetsdagar. Mindre paket levereras direkt till din postlåda och större paket i nära anslutning till din ytterdörr.

Beställning

Kan jag ändra min order?

Om vi ännu inte hanterat din order så finns det möjlighet att vi kan manuellt ändra din order. Använd vårt kontaktformulär för att kontakta vår kundservice.

Kan jag lägga till en produkt i min beställning?

Det är inte möjligt att lägga till nya produkter på existerande beställningar. Lägg en ny beställning med dem produkter du önskar lägga till.

Kan jag annullera min order?

Om vi ännu inte hanterat din order så finns det möjlighet att vi kan annullera din order. Använd vårt kontaktformulär för att kontakta vår kundservice.

Jag har fått fel produkt.

Om du mottagit fel produkt skall du skicka ett mejl till vår kundservice på info@lonicosmetics.se med bifogade bilder på produkten så hjälper vi dig vidare.

Det saknas en produkt i mitt paket.

Om det mot förmodan saknas en produkt i din beställning så använd vårt kontaktformulär så tittar vi närmare på beställningen.

Returer

Färgen jag beställde passar inte min hårfärg.

Vi erbjuder färggaranti för förstagångsköpare så att du hittar just den färg som passar dig. Använd vårt kontaktformulär så hjälper vi dig vidare.

Jag ångrar mitt köp, hur returnerar jag varorna?

Om dina produkter förblir oöppnade kan du ångra ditt köp inom 30 dagar och returnera varorna till oss, du som konsument kommer dock stå för returfrakten. Använd vårt kontaktformulär för att kontakta vår kundservice för vidare förmedling.